Måndag..

Första vardagen i NOVEMBER.
November innebär ganska vanligen Snö!
SNÖ! finns MED kyla.
Kyla är inte välkommet i livet just nu.
DUBBELLIV fortsätter..
Driften efter lusten han ger mig är stor.
Han är GRYM på att ta. TA mig!

Fick ett mail. IGÅR.

Vi måste ses idag, han vill ha sex.
Vill känna på mig, se mig, höra mig njuta av hans beröring.
Hans lust, hans råhet.

Länge sedan sist..

Bland träd och troll.
I kyla och bland is.
Lite snö.
Kommer min insida brinna.
Av värme, HETTA en A. ger mig.

Nedräkning.

Kommentarer
Postat av: H

Vi har också svårt att hitta var vi kan vara nu när kylan kryper på. Vi hyr hotellrum. En eftermiddag ena dagen och en förmiddag nästa dag.

Jag är varm, lycklig, uppfylld när jag kommer därifrån.

2008-11-07 @ 09:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0