Snabbis..

ar..får min vardag att rulla framåt.

Jag har överlagt med mig själv.

Jag har ett stort sex behov.
Jag har ett stort självförtroende.
Jag har ett stort bekräftelsebehov.
Jag har ett stort behov av spänning i det ovan.

Jag måste ha det jag nu har i mitt liv.
BÅDA, båda ger mig UNDERBAR sex.
Den ena, det vardagliga med inslag av nytt..
Den A.ndra, hemligt spännande med råhet..

Jag har fortfarande ingen ånger över mitt hemliga behov.
Jag behöver bli smekt, hetsad & knullad av A.
Blir galen av att få ge honom njutning, smaka på honom, låta han komma på mig. I mig.
Höra hur han kommer.
Känna hur han greppar mig hårdare..
& sedan låter mig känna hans värme, i mig..

Jag vet att han åtrår mig & den sex jag ger honom..

Jag utnyttjar honom.
Han mig med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0