Veckorna

går.

Vi ses.
Har extremt galen sex.
Stannar och bara är.
Smeker. Närhet. Pratar. Skrattar.
Är HELA.

Vi träffades över en kaffe i veckan. På biblioteket.
Vi hamnade på toaletten. Låste.
Smög.
Smekte.
Smakade.
Grenslade och red långsamt.
Tysta.
Flämtande i varandras öron.
Djupt.
Kände hur han kom i mig. Varje pulserande sprut.
Sitter kvar och bara känner honom i mig. Hård.
Läppar mot läppar.
Armar omkring mig.
Rösten som berättar hur mycket han älskar mig. Hur mycket han älskar att ha sex med mig.

Halv.
Idag ses vi igen. Ikväll.
Flera timmar har vi att vara nära.
Inga som väntar på oss.
Han och Jag.

Han..och jag..

Vi ska vara så.

Vi kommer bli..VI. En annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0