ÅH

Satt på Msn, runt klockan 23.

-Måste träffa dig, skriver han
-Ok, nu?
-Ja..måste få ta hårt, hetsigt..komma med dig.
-NU?
-Ska vi?
-Ja, jag vill
-Kan du?
-Du?
-Ja, snabbt
-Ok, jag kommer.
-Gör du? lovar?

Vi träffades, sa inget bara möttes upp i en kyss, samtidigt som våra ivriga händer tog bort plagg för plagg.
-Får jag se på dig? Han backade och tittade på mig, såg mig helt naken..
-Du är galet sexig, älskar att se på dig när du står naken framför mig.
Sedan lade vi oss ner i säng, hetsigt kyssandes, smekande.
Han stod på knä, i sängen, framför mig, tittade, smekte, tog sina händer kring mina höfter, lyfta upp dom lite..och trängde in.
Stannade upp.
Drog mig ännu närmare.
Kom in djupare.
-Känner du mig?
-Jaa..jag känner dig..
Sedan knullade han mig, hårt, snabbt, högljutt..
Hans händer kramade ett fast tag, stötarna blev hårda, när han fyllde mig. Pulserandes. Uttömmande. Han stod kvar så länge efter.
Sedan lade han sig brevid mig.
-Det känns så galet bra. Vet du det? Älskar att ha dig, både utanför och i sängen.
 Vi låg tätt slingrade en stund, pratade, innan verkligeheten knackade på.

En kyss och ett hejdå, med avslutande orden. Vi ses imorgon här..utan tidspress..

TOMT!


Kommentarer
Postat av: H

Fattar inte var ni ses om han hör av sig 23 och ni hamnar i SÄNG nånstans? Tvivlar på att ni bägge är upptagna. Låter som en ren porrnovell bara

2009-02-17 @ 14:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0