Galet

Vilka känslor.
Hur kom dom?
När?
Frustrerande.

Jag känner han, när jag blundar.
Jag doftar han, när jag andas.

Jag älskar att minnas våra sexträffar.
Drömma tillbaka.
Känna när han hårt tar mig.
Känna när han tränger in sakta.
Känna när han kommer i mig, pulserar, fyller..

Han är lika grym att ha sex med, fortfarande.

Han knullar mig som ingen annan gjort.
Han älskar med mig som ingen annan gjort.

HUR?

Jag vet att jag kommer gå sönder om han slutar.
MEN jag har inget val, den dagen han säger så.

Imorgon är det han och jag en stund igen.
En stunds het, lustfylld sex.
En stund som jag ger, något han inte får annars.

Usch, vad jag längtar efter han.
Det var 1 vecka sedan jag fick känna han sist.

FAN!


 


Kommentarer
Postat av: Lillaja

Så var det för mig med i början... Lever dubbelliv precis som du. Först bara sex. Jäkligt bra sex! Sedan efter några månader kom känslorna svallande... Jag har sambo och han fru. Tokigt fel, men ändå det som gör att jag överlever känns det som ibland. Lycka till i morgon! Vill läsa allt! ;-D

2009-01-07 @ 21:42:02
URL: http://lillaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0