Igår..

Var det ren frustration.

Möttes i en het kyss.
Händer som rörde överallt.
Smekte.
Den hemliga läpparna, lekandes med mina bröstvårtor.
Den hemliga rösten som berättade hur mycket han längtat, saknat mig.
Jag gick ner på knä, smakade på han.
Han drog upp mig efter en stund, vände på mig, frustrerat drog ner mina kläder och trängde in.
Stannade upp, djupt, med ett tungt stön.
Drog bak mitt huvud och sa:
-Är det, det här du längtat efter!?
-Jaa,
var mitt svar..
Sedan knullade ha mig, hårdare och råare än han någonsin gjort..
UNDERBART.
Frustrationsknull.
-Du är så galet skön, du är underbar, vill komma i dig, får jag komma i dig?..
Pulserande värme, djupt i mig.
Flämtandes, böjde han sig över mig, vände upp mitt huvud, kysste mig, fortfarande kvar i mig.
-Jag älskar dig!..

Kändes helt rätt att få höra det.
Våra känslor kan vi inte visa för någon, vi kan bara ha sex, älska, knulla.
På hemlig plats.

Om 3 dagar får jag låna han igen.

Kommentarer
Postat av: Lilla ja

Undebart! Är så glad för din skull!

Har ni pratat om era känslor? Vet han om dina?

Han verkar vara en underbar älskare... som vet vad man behöver. =)

3 dagar... Åh, det låter härligt. Själv är hela min värld upp och ned och vet faktiskt inte vad jag ska göra... Tiden får väll utvisa det. Åker bort i 3 veckor nu, och allt kanske känns annorlunda efter det... Även fastän jag är tveksam då det redan hållt i sig i 2 år fram och tillbaka.

Men hur lyckas ni träffas så ofta?

Kramar!

2009-01-10 @ 15:29:40
URL: http://lillaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0