Imorgon..

har blivit varje dag.

Vi kan inte låta bli.

Smyga undan.

Smeka.

Hetsigt knulla.

Känna hur han är i mig.

Höra hur han njuter.

Känna hur han fyller mig, när han kommer.

Pulserandes.

Varmt.

Tung andning.


Igår red jag av han. Sakta. På en stol.

Läppar mot läppar.

Hans händer, fingrar lekandes med mina bröst.

Njutningsfyllda stön..

Tysta.

Kramande händer när han hårdare för mig upp och ner.
-Jag kommer nu..jag kommer i dig nu....
Tillsammans kom vi.
Tysta.
Inte som vi brukar. Platsen sa ifrån.
Jag satt kvar länge..utmattad.
Sanslöst nyknullad igen.
Av min hemliga. Det hemligaste jag har.

Ingen har fått mig att känna mig så här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0