Min A.ffär

Skall berätta vad han är.
Han är UNDERBAR.
Sambo sedan många år.
Jobbar så han har lediga dagar.
Bor i samma stad som jag.
Lika gammal som jag är.
Lång.
Stark.
Kåt.
Vänskaplig.
Snäll.
Vältalig.
Snygg
Kropp alla dör för att få känna.
Haft få sängpartners.
Anonym bland människor.
Han är MIN.
Hemligt MIN.

Den sida jag har, vet ingen annan finns.
INGEN kan tro att han har ett dubbelliv.
Ingen vet vad han har för fantasier.
Ingen vet att han lever ut dom med mig, hans hemliga tjej.
Ingen skulle tro att han timmen innan par middagsbjudningar, frustrationsknullat sin andra tjej.
Så hårt och rått som han aldrig trodde han skulle få ta någon.

Han är förälskad i mig.
Han är kär.
Han älskar mig.
Han vill inte heller lämna sitt liv.
Han är trygg där.
Han har en trygg framtid med henne.
Han vill ha mig till låns.
Hemligt, spännande, frustrerande. Förbjudet

Han älskar att bli avsugen.
Han älskar när jag biter i hans bröst.
Han älskar att knulla frustrerat, hejdlöst, hämningslöst.
Han älskar att komma i mig.
I min mun, låta mig smaka på hans värme.
På mina bröst.

Jag är hans fantasi, en verklig fantasi.

Han tycker jag är alla mäns dröm.
Snygg.
Sexig.
Smart.
Kåt.

Kan man önska sig mer av vad en man skall tycka om en?

Mail som kom från A.ffär.

"Vackra du.
Du gör mig galen av lust, vet du det????!!!!
Jag är galen i DIG.
SAKNAR DIG SÅ DET GÖR ONT JUST NU.
Hoppas du mår bra vad du än har för dig.
Jag ska börja jobba alldeles strax..men vill vara med dig.
Känna läppar mot mina...
Hud mot hud...
Känna din doft...
Smeka vackra bröst!!!!
Känna mjuka läppar smaka mig, ta mig djupt mellan dem, leka med tungan, smeka med händer, få mig att komma, där mellan dina underbart mjuka läppar... får jag?
Jag är FRUSTRERAD
Snälla säg att det är Måndag snart.
Så jag får se på dig, Du är så sjukt snygg så jag tror jag drömmer när jag ser dig, tittar på bild av dig.
Röra vid dig.
Smeka.
Höra dig sluta andas när jag lättsamt låter ett finger känna om du är redo för mig.
Så jag kan få berätta vad jag känner för dig.
Höra dig be mig att ta dig.
Tränga in i dig..får jag?
Känna hur jag är djupt i dig, ha mina händer på dina höfter och dra mig närmare, djupare.
Höra dig kvida, njuta av att jag tar dig hårt, hetsigt, långsamt, retande.
Få berätta hur galet underbart skön du är att knulla.
Hur jag älskar att få komma djupt i dig, tömma mig, pulsera ut min värme, fylla dig..med mig.
Jag älskar det!

 /Din kärlek"

får jag mail som lyder, varje dag.
Ibland flera.

Vi träffas varje vecka.
Längst mellan gångerna var sist.
DET var jobbigt.
1 vecka och 3 dagar.
Snart är det årsdagen för oss.
Vi har båda intressen som gör att vi kan träffas.
Intresset är anledningen till att vi ostört kan gå iväg från våran vardag.
Gå iväg till det egentliga intresset.
Min älskare.
Som jag älskar.
Jag älskar 2 män.
Och jag gör det verkligen.
Jag kan inte lämna min man för min hemliga man.
Kan det bli bra?
Nä.
Jag vill inte lämna mitt liv.
Jag är inte gjord för tvåsamhet.
Jag behöver en älskare.
En hemlig spänning i mitt liv.

Vad är det jag behöver?..egentligen?..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0