My mind

Frustrerad!
Idag, är jag det.
Igår var det sanslöst skönt.
Som vanligt!
Igår var det hets.
Igår var han galet hård, het, frustrerad.
Han hade ren frustration som ville komma ut.
Hans känslor för mig, hans åtrå.
Han tog mig, smekte mig samtidigt.
-LÅT mig HÖRA dig!, får jag höra hur du njuter av mig? INGEN hör oss..
Sedan tog han mig råare än någonsin.
VEM kan vara tyst då?
Vem kommer inte då?
Bli tagen av hemlig Affär.
Känna hemlig frustration.
Veta att vi står där, ingen vet, ingen hör, ingen förstår.
Förbjuden kärlek, förbjuden sex.
Han är i mig. Tar, rör sig, drar mig i håret, för mig närmare honom, djupare för varje stöt.

-VET du hur skönt det är att knulla en förbjuden flicka? frågar viskande i mitt öra, samtidigt som han tar mig hårt..
-Vet du?...
-Ja!..ja, jag vet!!..
JAG VET

Sista stötarna får mig att skrika ut min lust, min åtrå, min orgasm.
När jag kommit, är han kvar i mig, låter mig känna hur han pulserar i mig, djupt, tömmande.
-Känner du min värme?
Jag står utmattad, framlutad, över ett bord med min hemliga bakom mig, han djupt i mig, hans händer smeker mig över rygg, över höfter. Han lägger sig över mig.
-Du är det bästa jag har i mitt liv, du frambringar helt galna känslor, känslor jag inte får visa för någon, känslor jag vill skrika ut, känslor jag skulle vilja visa hela världen. Känslor som enbart kan visa sig i hemlig, het,  förbjuden sex.
-Jag älskar dig min hemliga! Jag älskar dig.

Sedan glider han ur mig.
Jag känner hur hans värme följer.
Vi står och håller om varandra, smeker, kysser, myser.
LÄNGE.
Vi måste gå. Det är en del av vår verklighet.
Att vi måste lämna varandra.
Saknaden efter han kommer samma stund.

På fredag har vi säng.
DÄR älskar vi. Där ligger vi. Där har vi passionerad sex.

Kommentarer
Postat av: Lustbloggar.se

Hej!



Lägg gärna till din blogg på www.lustbloggar.se, där bloggar om sex och lust listas.



MVH

Emilia,

Lustbloggar.se

2009-01-14 @ 21:19:06
URL: http://www.lustbloggar.se/bloggar/
Postat av: Bara jag

Jag älskar din blogg, läser den flera ggr om dan!!! Min älskade känns så mkt närmare när jag läser detta...han är gift och jag är sambo och allt är precis som vi!!!

2009-01-17 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0