Gårdagens

Inlägg blev postat idag.

Igår var det frustration över Msn.

Vi bestämde oss för att ses. HUR skall vi göra?

Jag kan inte få nog av oss. Han kan inte heller.
Jag gick ut på promenad och han hämtade upp mig i bilen.
Vi åkte iväg och hamnade utanför stan. I Baksätet. 
Lagomt knullat. Lagom njutning. Perfekt sex. Helt jävla perfekt.

Stor kuk.
Het sex.
Gudomlig kropp.
Massor med hjärna.
Sanslöst snuskig.
Hemlig.
Förbjuden.
Spännande.

Kan man begära mer?

Vad är det jag egentligen känner?

Just nu känns det lagomt perfekt att knulla en annans man. Snuskigt värre. Slampigt värre.
Ja. Så är det.

Kommentarer
Postat av: Akvarel

Du är en hora

2011-08-05 @ 10:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0