Ja.

Idag är jag kåt.

I Torsdags var hans sambo bort igen. Hennes säng intogs av mig istället.
Jag låg ner på rygg, onanerade. Han stod upp, hård och redo gjorde han sig inför mig.
Samtidigt han smeker sig, för han in 2 fingrar i mig. Jag fortsätter smeka mig. Känner hur jag börjar närma mig.
Han slutar. Kryper upp och leker med mina bröstvårtor med sin styva. Leker utan för mina läppar.

-Lek med tungan.
Jag retade han.

Tillslut blir han så frustrerad att han reser upp mig och vänder på mig. Känner efter vart han skall tränga in. För dit sin kuk och i en stöt, hård, Tränger han in i botten. Han fyller mig till djupet. Lätt smärtande. Jag kvider. Sedan följer ett hysteriskt knullande med hård ord och hårda stötar. Han berättar allt. Vad han känner, hur trång han tycker jag är. Hur skön jag är. Hur han älskar knulla mig.

Jag känner mig snuskigt knullad. Känner en triumf. Min A.ffär knullar mig i hans säng. Där han sambo snart kommer ligga och sova. Han tar mig som han aldrig skulle kunna ta henne. Hårt. Frustrerat. Så som man ska knulla.
Jag smeker mig och kommer. Han känner det och tar tag i mitt hår och kör över mig helt. Jag känner hur han kommer djupt i mig.
Jag står kvar och känner hur han är i mig. Hur han slaknar. Han glider ur. Han lägger sig över min rygg. Smeker mina bröst.
Jag står kvar och njuter av hans närhet. Jag står kvar och låter hans sperma rinna längs mina ben.

Känner en skadeglädje.
Jag har blivit knullad av din man.

Ännu en gång.

Jag måste få känna han idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0