Sängen, soffan

och köksbordet, är avklarat.

Sängen var vi i på någon minut. Naken lade han mig ner, smekte och tittade.
Knådade mjukt mina bröst. Lekte med tungan, för att njutningsfullt bita i bröstvårtan.
-Smek dig, lek..
Jag smekte mig medans han satt på sidan och såg. Smekte sig, nöp mina bröst.
När hetsen är fullkomlig, grenslar han mig. Över mitt huvud. Tar tag i mitt huvud, hår och frustrerat knullar mig i munnen.
Jag hör hur han njuter.
Jag leker med i underkastelsen. Njuter av råheten. Känner frustrationen i hans stötar.
-Smaka mig.
Hans stön blir total. Stötarna slutar, handen kramar hårdare i håret. Han pressar ner sig så djupt det går i munnen och jag känner hur han fyller mig med sin värme. Orgasmkrampande håller han mig så.
Jag sväljer den varma, sega fyllningen.
När han känner det, släpper han mig.

Går ner på mig och leker med sin tunga. Suger. Biter lätt.
För in ett finger, två, tre.. slickandes, fyller han upp mig. In och ut.
Jag kommer.

Vi ligger och njuter av närheten i sängen.

40 minuter senare är vi kaffesugna.

Nakna brygger vi kaffe. Vid diskbänken står han hård, bakom mig. Smeker. Gör mig redo.
Han tar fram vanlig matolja. Tar lite på fingret, smeker mig ned det.
-Jag vill knulla dig i stjärten. Böj dig fram.
Underkastelse leken jag nyss njöt galet av, skall fortsätta.
Jag böjer mig fram och låter han tränga in. Det smärtar snabbt.
Jag känner varje ådra han har. Han är stor i min bak.
-Ahhh..ahhh.. hör jag. Fyfan vad du är skön.
Han biter mig i axeln. Tar tag i mina höfter för att dra mig närmare. Komma in fullt.
Sedan knullar han. Han stannar upp efter en stund. Det var nära.
Medans han fortfarande fyller upp min bak, flyttar han mig tii köksbordet.
Med ena handen trycker han ner mig i bordet och den andra håller höft för att möta hans stötar.
Njuter och kommer. När jag får orgasm gör det galet ont i stjärten av hans kuk i mig.
Jag tar en hand för att hejda honom lite.
Han tar mig hårdare.
-Känn mig. Låt det göra ont. Jag vill att det gör ont. Jag kommer..
Han kommer över min rygg. Det kom kladd på bordet. Deras bord.

Hon vet inte vad han nyss gjort på deras bord. Hans kuk som minutrar sedan knullade mig. hårt och smärtsamt. Njutningsfullt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0