Jag lever

Har ett underbart liv.
Fattas att A. är mer del i det bara.

Jag har kommit till punkten mer och mer.
Jag vill ha han.
Vi har inte bara sjukt galet med sex.
Vi umgås.
Vi flätar oss samman.

Han hör hemma hos mig. Med mig. Jag med han.

Vi står inte på samma grund.
Det är emot oss.

Igår hade vi sex 2 gånger.
Han smekte mig, smakade. Jag fick honom att sluta innan det gick för mig.
Då smyger han upp mellan mina bröst, leker med dom. Låter mig smaka på honom. Han möter mig med sina höfter och har en hand i mitt hår. Fortare, hårdare, djupare. Låter mig smaka på hans värme. Varje droppe innan han släpper mig.

Sedan ligger vi och bara myser. Är.
Han smeker mig till orgasm.
Innan vi skiljs åt, tar han mig. Fyller mig. Jag känner tydligt varje stöt han gör. Han i mig. Han nafsar i mina bröst. Får mig att kvida med sina läppar, händer och sin hårda.

- Du är så galet trång, perfekt, viskar han. Känner du hur jag fyller din med min? Känner du mig i dig?

Medans han sakta tar mig.

- Vill du att jag kommer i dig? Jag kommer igen nu.. Du är för skön att knulla.. Känn.. Känn..
Jag känner hur hans hårda spänner ut mig. Pulserar. Njuter.
Han faller tungt över mig. Är kvar i mig.

Vi har ännu en gång haft förbjuden sex.

Jag längtar efter honom innan han gått.


Kommentarer
Postat av: jaaa

Fan va jag känner igen mig i din historia....

2009-05-31 @ 01:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0