Igår

Fick jag en snabbträff, fick se, röra, liiite röra.
Smaka läppar, läppar som gör mig galen av åtrå. Åtrå efter hans sex.
Platsen vi träffades på, stannade oss vid läppar.

Idag skall jag ut, ut och röra på mig med vänner & make, det skall A. med. Med vänner & sambo, vi skall leda oss bort från att hamna på samma ställe, DEN påfresningen skulle vara jobbbig, men ack så underbart hemligt.

På Söndag skall vi ses på den hemliga platsen, den hemligaste av alla. Platsen där han får mig att komma.
Jag vill komma.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är en underbar bloggare! =D Du skriver bra, intressant och ärligt. Jag blev helsåld! Dessutom är ju innehålelt otroligt intressant för oss nyfikna människor ;D

2008-10-24 @ 13:52:35
URL: http://josiejoos.blogg.se/
Postat av: Hej!

Hur väljer ni den hemliga platsen? Är den helt vattentät eller kan ni bli påkomna? Ge tips ;-)

2008-10-25 @ 18:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0