Uppdatering

Utveckling

Vi har provat bryta upp. Mest för att vi ska inte leva så här resten av livet.
Vi har 1 år snart.
1 år sexuell utveckling.
Hårt knullande.
Hetsigt.
Svettigt.
Hemligt.

Vi kunde inte.

Jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv.
Jag saknade.
Längtade.
Grät.

Han bad. Längtade. Var sömnlös.
Mailade alla tider på dygnet.

Ingen vart klokare.
Vi träffades igen.
Hysteriskt smekandes.
Kyssandes.
Lekandes.
Smakandes.
Sanslös sex.
Högljutt.

Finns inget mer underbart än att höra hans njutning, när han tränger in i mig.
Känna stelheten, den man får, för det går rysningar genom kroppen.
När jag gränslar han. Låter centimeter för centimeter glida in. När halva är inne. låter jag resten få nå djupet snabbare.
Han ryser.
Böjer sig fram. Håller om mig.
-Du är så galet skön att vara i, säger han hest i mitt öra.
Böjer sig och biter, nafsar i min bröstvårta.
-Så jävla skön. Rid mig hårt, djupt. Låt mig höra dig njuta av att känna att jag är i dig. Kom med mig.
Att känna han pulserandes fylla mig med hans värme. Det är så underbart.
Att lämna honom med hans värme rinnandes mellan benen. Hem till verkligheten.
Förbjuden är jag.
Han älskar sin förbjudna hemlighet.
Han älskar att knulla henne.
MIG.

****

Det är ingen novell.
Vi är 2 verkliga människor.
Upptagna.
Vad vi har för platser att ses på har jag berättat.
Att sedan det kan dyka upp tillfälliga platser som det finns säng på, är ren tillfällighet.
2 gånger gång har jag varit lägenhetsvakt. YPPERLIGT.
Jag har precis startat eget företag. LOKAL. Underbart.
Senast skulle vi bara ut i snön och promenera.
Det slutade med byxor vid knäna, snabbt, hårt knullandes mot ett träd, i en snöhög.
Promenaden höll sig i 700 meter.
Så fast vi träffas inomhus just nu. Hindrar inte väder, snö, regn oss. Våran drift, sexdrift. gör att vi kliver över alla trösklar.
Våra känslor för varandra är så starka och fyllda att vi träffas minst 2 gånger i veckan.
Vi behöver varandra.
Vi vill ha varandra.
Vi älskar varandra.
Men vi behöver, har och älskar andra med.
Våra respektive.
Dilemma.


Kommentarer
Postat av: bjva

Tar det aldrig slut?

Spänningen?



Tar inte ångesten över?

Ni är båda djur. Skulle era partners göra likadant, vad skulle du känna? Är det spänningen som gör det kul?



Jag är trött på otrohet. Jag vill inte se det. Ågesten efteråt är knappt värd spänningen längre. Det går inte.

2009-03-03 @ 03:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0