Har varit där igen..

Kan inte hålla mig ifrån honom.
Vi har lika galet underbar sex varje gång.

Jag tänker inte skriva tillvägagångsätt idag. Blir porrnovells-varning här annars. ÄR redan.

Jag försöker leta inom mig, känslan. Ord på känslan jag har i mig.
Men jag hittar det inte. Allt låter så ordtrångt.

Varför har jag A.ffär?

Jag behöver spänning. Det var starten.
Jag får det av A. men jag får något jag inte förväntade mig. Jag får något mer. Något jag inte kan leva utan.
Känslan jag har mot min man är inte ångest. Jag har ingen. Jag har inte dåligt samvete. Något brister.

Känslan jag har mot A.ffär's sambo. Är inget. Jag vet efter ett år med A. vad det är som brister. 
Inget sex har dom iallafall.. eller knappt skall jag nog säga. 

Jag måste dit igen. Idag. Jag behöver på känna hans händer över min kropp. Hans tunga leka. Hans nafsande på mina bröst. 
Känna när han långsamt tränger in. 
Känna han i mig. 
Känna hans stötar. Njutfulla. 

Jag måste dit. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0