Idag..

..är en dag då jag får känna min A.

Dra handen efter hans manliga nacke.
Känna hans starka armar kring mig.
Hans andedräkt vid min hals..vid mitt öra.
Hans händer smeka varje del av mig.
Min hud.
Mina bröst.
Smaka på mina läppar.
Leka med min tunga.
Känna hur han blir hård under min beröring.
Han känna mig, redo för honom.
ÖPPNA mig för honom.
Låta han komma in i mig.
Röra sig i mig.
HÖRA hans njutning.
Han hemliga stönande.

IDAG!


Otrogen?..

Vad är otrogen? är en disukssion som det ofta är hejvilt spekuleras i.

JAG är otrogen, så mycket kan JAG bara säga.

Vad andra drar sin gräns är ju för mig..förvirrande?

Vissa ser verkligen att den andra parten är otrogen för att dom fantiserar om en annan.
Handen på hjärtat, HUR många har inte ens 1 gång fantiserat om annan än partnern i sängen??

Andra drar den inte ens vid O-N-S. utan det fungerar så länge det inte finns känslor bakom sexet.
Hur ofta, eller hur många olika får man då ha, för att det inte heller skall vara otrogen?

Jag tror INTE gräset är grönare på andra sidan, det är inte orsaken till min otrohet.
Jag tänker inte lämna min man, min familj, jag vill inte ha ett livslångt förhållande med min A.
Jag vill enkom ha hans händer, hans läppar, hans lust, hans galet hemliga sex, det hårda, råa..

Hur ställer sig min man sig till min A.

Ja, han vet ju inte om den och han skulle inte accepetera A.
Han vill ju själv vara med i det.
Min man har redan delat mig med andra män.
DET tänder honom, det tänder mig.
Men...JAG vill ha mer.
Min man och det sexliv vi har kan inte ge oss mer.
Vi har allt. Vi tar allt.

Vänder då på steken.

Om min man har en A.

Ja, FINE!! kör på, sålänge jag inte vet något så är jag nöjd. Det man inte vet lider man inte av.
Så länge inte vi blir drabbade i våran vardag av hans EV. sysslor, KÖR på.
Gör det honom gladare, kåtare och mer tillfreds med livet generellt.

OM det skulle komma fram till mig?

ULTIMATUM!

Med ren hänvisning till ovan.
JAG vill inte bli drabbad i mitt vardagliga liv av hans A.
Jag vill inte se att det finns risk att han lämnar den här sidan för den "grönare på andra..."
Om han skulle vara på väg..
What to do?..
Kämpa för att hitta en medelväg en mötesplats, är ju såklart vad jag skulle göra.
Men jag älskar min man för mycket för att tvinga honom kvar i något han inte vill vara i.

I mitt fall finns ingen risk.

JAG överger inte det bästa i världen. Men delar gärna med mig av det..i hemlighet.

Idag..

har jag blivit knullad bakifrån..hårt, mjuk, retsamt, frustrerat.
Tog mig i håret, böjde bak mitt huvud och sa viskandes, väsandes:

-DU är så jävla skön! sedan fortsatte han.

Djupt, hårt.

Min orgasm fick mig att bita mig själv i armen.
Hans orgasm fyllde mig.
Han fyllde mig pulserandes, varmt.

Vände mig om och kramade, luktade på hans hals.
-Vill fylla dig igen, min hemlighet..sa han och kysste mig.

Gick iväg, med hans värme rinnandes ur mig..

Han gör mig GALET kåt.

UNDERBART!


Fick mail..

"imorgon..."

Ett till mail lite senare.

"känn mina händer vid dina höfter när jag tränger mig in. Känn mig, hur jag stöter, jag är i dig"

Vad säger man? DET triggar mig.
Det är SEX han ger mig.

....................

Regler har frågats efter.

1. Ärlighet, INGEN av oss har något att vinna på att vara oärliga mot varandra, vi behöver inte ha hemligheter. Vi har sex.

2. INGET får avslöja oss. Vi har inte varandras tele.nr exempel. Inga träffar få ske på så sätt att det kan fattas misstanke, ex. att det sker en förändring i beteendet, rutiner m.m

3. INGEN ånger, ångest. Vid minsta känsla att det känns jobbigt, missmodigt så skall det avslutas. Det är A-O, det är tvärnit i träff om någon visar sådant i sätt och sinne.

4 INGET tjat. Det skall inte vara NÅGOT som är framtvingat, det skall komma bestämmande om träff spontant.

5. Förändring i förhållande måste meddelas.

Det är de huvudregler vi har satt för att ha denna Affär, Mitt DUBBELLIV.

Platsen vi träffats på för SEX, är just nu vattentät. Det är ute dock, så som sagt just nu fungerar det men det kommer en kyla, massa vitt på marken och senare en ljusare årstid, då är den helt inaktuell.
Platser vi träffats på för smek och mys är mindre vattentäta men inte så pass att vi riskerar att bli upptäckta, mörket sätter stopp för igenkännande.
Bil, offentliga toaletter, hemma hos honom är andra ställen som också vi har utövat sexuella akter på.
Det krävs massor med planering bakom de träffarna, så det ha vi gett upp när vi har mörkret med oss.

Vi tar en träff i taget!
 För det mesta.

Igår

Fick jag en snabbträff, fick se, röra, liiite röra.
Smaka läppar, läppar som gör mig galen av åtrå. Åtrå efter hans sex.
Platsen vi träffades på, stannade oss vid läppar.

Idag skall jag ut, ut och röra på mig med vänner & make, det skall A. med. Med vänner & sambo, vi skall leda oss bort från att hamna på samma ställe, DEN påfresningen skulle vara jobbbig, men ack så underbart hemligt.

På Söndag skall vi ses på den hemliga platsen, den hemligaste av alla. Platsen där han får mig att komma.
Jag vill komma.

Why?

Varför otrogen?

Ja, det kan man undra.
Jag har en man som jag vet älskar mig och jag älskar verkligen han. Jag kan inte se mitt liv utan han. Jag vill inte ha ett liv utan han.
Tänker jag så fattas verkligen inte något i vårat gemensamma liv. Vi bråkar sällan, pratar om allt, vi har pengar kvar när nya kommer in, vi har sex ofta och bra sex dessutom!
Vi har egna intressen och ger varandra tid för oss själva. Vi har tid till oss också.

Pratar om allt?..NÄ ok, vi har inte diskuterat min A. (=A.ffär)

Vad gör då att jag väljer att ha A.?

Jag saknar spänning..

Sexet vi har i huset är BRA, grymt bra!..men efter 11 år är det inte spännande längre..

MÅSTE det vara spännande då?..JA! kan inte säga så mycket mer än så..för så känner jag.

Har vi provat sex som kan tänkas vara spännande?

JA, det tycker jag..

VI har provat (eller har just nu med) det mesta i sexväg, vanlig, anal, fist, bondage, roll, smyg, natur och så klart inklusive ha med andra parter i sexet 1, 2 och 3st..och jag vill ha det SÅ! ofta..
Jag vill ge andra det jag har att ge, jag vill smaka på andra, få av andra, bli tagen av andra..det eggar mig till bristningsgränsen. Att få höra av andra än min tillhörighet vad jag ger den, hur kåt den blir, hur den vill ta mig, hur sexig jag är, hur kåt jag är.
Bekräftelsebehov? Kan man nog lugnt påstå.
Dålig självbild? No way!
Dåligt förtroende? Absolut inte.

Jag ser bra ut, mycket bra. Självklart finns det de som ser bättre ut *flin*
Jag är inte ute efter att "bräda" andra tjejer som har män, jag är TOTALT självisk, jag har ett behov som jag ser till att fylla.

Jag var ute efter en man som kunde ge mig spänningen, hemligheten, hämningslös, kravlös rå sex.

Jag sökte och hittade, en man som har samma motiv med otroheten, likvärdig bakgrund, han är sambo.

Vi har således inte flirtat i det verkliga livet innan, vi har inte lurat in den ena i det andra.

Vi båda sökte, vi har hittat.

Vi började båda 2 våran resa med att klargöra motiv och påtalade "regler".

När vi var klar med vad vi ville med detta och att vi båda stod på precis samma startstreck.

Då dejtade vi..vi promenerade, vi smekte och kysstes..

Hem och "grunna" på hur?

HUR, kändes det?

GALET sexuellt..

Ville ha mer..

Bestämde dejt igen..och igen..och..

Nu har det blivit mer än så, vi har träffats massor med gånger..han Knullar mig underbart..
Känslo och lyckoruset är galet högt när vi står ute och han tar mig hårt bakifrån, berättar hur galet skön jag är..När jag känner sista stötarna i mig innan han tömmer sig djupt, kysser mig och säger Hejdå..


Första

Gör ett första inlägg i en blogg.
En blogg om mig.
En blogg om mitt liv.
Mitt dubbelliv.
Min otrohet.
Min räddning.
Min hemlighet.

Jag är en flikka som är gift.
Jag har barn.
Jag har hus.
Jag har hund.
Jag har jobb.
Jag har dammråttor.
Jag har tvätt.
Jag har massor med vänner.
Ännu fler bekanta.
Jag har en älskare.
Jag har grym SEX.
Jag är ett grymt sex.

Varför blogga?

Jag har verkligen suttit och titta runt på internet angående otrohet, att vara otrogen.
INGET jag hittat har riktigt "klickat" med mina känslor, min känsla över mitt val av liv.
Jag tror, eller vet att jag inte är ensam om att ha detta liv.
Ett DUBBELLIV.

RSS 2.0