Hjärnsläpp

Känns det lätt som jag har just nu.
Jag är trött på alla måsten som finns.

Jag märker det i att jag söker sex.

Igår var jag hem till min A.
30 minuter hade jag på mig lite drygt.

Hem dit, in, av med kläder innanför dörren.
Ledd till sängs.
Ner mellan låren fick jag en tunga som får mig att komma på minutrar.

Helt gudomligt nykommen blir jag påsatt..

Han står upp och jag ligger i sängen. Älskar att se han framför mig, hur han njuter, tar i, krampar, spänner och sedan kommer.

Täcket runt och in på toa.

Kläder på och tack och hej.

Idag skall jag träffa x.et. kompisens. ;-)

Han är stået vassare i porrigheten. Jag vill verkligen bara få hjärnsläpp och bli knullad. Han KAN knulla mig.

Hejhopp.

Hej

Det var ett tag sedan igen.

Hur går allt?

-Bra.

Träffades igår. I hans nya lägenhet. Han har flyttat.

Träffades i Fredags med, efter mitt julbord.

Förra veckan gjorde jag det igen. Var otrogen.
En kompis X. Helt jävla gudomligt trevligt. Han lekte med mig som ingen gjort förr. Han är 15 år äldre och fick jag välja, är alla så i sängen så är det ingen tvekan om vad jag vill ha. Det var ingen tvekan om vad han ville ha heller..

Men fan alltså..

Hur gör jag detta?


RSS 2.0