En dag i December

Och jag är kåt.

Jag vill träffa G.et. Han som är sambo jag jobbar på att få på fall.
Jag är nära men inte så nära att jag är där. Samtal leder till sextal iallafall.
Privata SMS kommer när en tid gått sedan sista kontakt skett. Han kan inte riktigt låta bli.

Julfest på jobbet närmar sig. Kan bli spännande med 2 KK på samma party. Förra året gick jag för att Knulla C.et.

Kan jag ta B.e och E.et samtidigt? eller bara någon?
B.et för kukens skull. Eller för att jag kan.
Såg hans sambo förra veckan på stan. Tänk vad jag vet och inte hon. Hennes sambo knullar mig på jobbtoaletten, och njuter.. Jag njöt. När frågan: -skyddar du dig kom, när jag vet att jag kommer snart bli expolsionsknullad. Bli fylld med pulserande sperma. Känna hans stora krampande kuk i mig.
Mm. B.et får det nog bli.

RSS 2.0