And the show

..continues..

Vi ses, vi har sex, vi knullar, vi smeker, vi smakar, vi älskar, vi är nära, vi skrattar.

Förra veckan.
5 gånger.
4 hysterisk sex.
1 bara se.

Jag blir galen utan han.
Känner mig tom.
Halv.
Förjävligt halv.

När vi står mitt framför varandra, då är allt bra.
Han läppar som möter mina.
Hans tunga som leker med min.
Hans händer som smeker min kropp.
Hans fingrar som retar min känsligaste punkt.
Händer som smeker mina bröst.
Tunga som leker med dom.
Tänder som nafsar lätt.
Tunga som smakar mig.
Fingrar som glider in när han smakar.

Hans tunga får mig att komma.
Mot ett bord i en lokal får han mig att komma.
Får mig att bli trött.
En liten stund.

Sedan har han sex med mig.
Hård.
Rå.
Hetsig.
Het.
Svettig.
Djup.

Han tar hårt.
Greppar tag i mitt hår.
För varje stöt drar han mig ännu närmre.
-Låt mig höra dig kvida.. när jag tar dig så här..
Så drar han ännu hårdare i håret och tar ännu fortare. Djupare.
-Du är så galet skön. GALET.
Jag kan inte vara tyst. Jag njuter.

Jag vill inte att han skall sluta. Jag vill vara förenad så. Han i mig. Älskar att ha han i mig. Han passar mig. Vi passar varandra. Vi är gjorda så. Ett pussel blir komplett.

Igår var vi det.
Idag kommer vi vara igen.

Det går inte att låta bli.

Vi måste ses.
 
Måste få vara ett.

GALET!!

Längtan

Igår satt vi som vanligt på Msn.
Ensamma.
Han och Jag.
Efter den kortaste stund, ringde hans telefon.
Sambon kräver uppmärksamhet.
FAN.
Jag hade inte fått det jag ville ha.
Hade inte hunnit skrattat.
Hetsat.
Vill inte reagera så.
MEN jag gjorde.
Blir arg på mig själv.
ARG.
När han inte är mig nära. Är jag inte hel.
Han gör mig hel. Vi är hel när vi är 1.
Själsfrände.
Han är min.

Spänningen släpper inte. Saknaden släpper inte. Ångesten finns inte.
Bandet finns. Kan inte brytas. Vi är meningen. En dag. Ett annat liv. Då kommer själarna våra får ro, ro tillsammans.


RSS 2.0