Ibland händer och fötter det

J:ets fru jobbar nätter.
 
Nakna leker vi ofta i deras soffa. Vi båda gillar hårda tag och mycket kladd. Han leker med sin tunga över min kropp att jag kan vrida mig ur led ibland. När han fått mig att nå orgasmen, mitt i den, är det bästa han vet att räta upp mig och stöta sig djupt in i mig. Hårt, så jag ber honom sluta för att ebba ut mina kramper. Ju hårdare han stöter ju mer vill jag skrika i njutning och smärta. När det är som tuffast slutar han för att berätta att älskar höra mig. Han älskar känna mig krama honom när han är inuti mig.
Sedan kan han gå ner och slicka mig igen, när jag är öm. Använda fingrarna och tungan för att upprepa samma. När orgasmen kommer, slutar han och börjar knulla mig istället.
När han lekt klart, fyller han mig med utlösning. Ligger kvar och njuter svettig.
Ännu en fullbordad otrohet och jag är helt nöjd.
.
Var hem till I:et på kaffe med dopp. Jag tog mot doppet över köksbordet. Han gillar snuskiga tanken på att han fyller någons fru medans han kommer. Vad tror ni jag gör?
 
På återseende.

Hello.

Hej.
Jag blir glad när jag får tiden att titta in hit och läsa vad ni kommenterar, samt se sidvisningar/besökare. Det är upp mot 80 vissa dagar, fast jag är så dålig på att uppdatera!
 
Tyvärr finns inga tider till att skriva så ofta jag önskar. Även om jag skulle skriva skulle det bli lika inlägg rätt ofta.
 
Ses, knullar, ses knullar. Ja ni fattar.
 
Jag är fortfarande gift. Jag är fortfarande otrogen. Jag njuter fortfarande mer av mina -bokstäver- än av min man. De ger mig mer njutning sexuellt än vad han gör.
 
Vilka ligger jag med då (känns som en konstant uppdatering)
 
A:et. Nej. Han vill ha hela mig på allvar tillslut - inte bra - Han har nu sambo och vi är vänner.
B:et. Ja. På firmafester. Han är sambo, fått barn. 
C:et. Mja. Inte sedan höstas. Han vill också ha mer. Ibland trycker det på så att jag måste dit. När jag vill ha variation. Singel med barn.
D:et Har inte sedan sommaren. Mot ett elskåp nere på stan. Han är  sambo, bor 700 meter från mig.
E:et Hålls på distans. Vi har setts ute på promenad och gjorde repris på vår första gång. Mot ett träd. Medans hans sambo ringde. Han svarade inte. Jag gick igång på det.
F:et. Nej. Har sambo nu.
G:et. Sambon jag ville ha i mig. Vi delar intresse och umgås rätt ofta. Vi har hånglat och smekt. Stått med kuken mot min våta fitta och jag runkade. Inte många sekunder innan han i ett trängde in lätt, direkt innanför kom han.
H:et. Delar också samma intresse. Avsugning i skogen. Kom i min mun. Gift, 2 barn.
I:et. Gammal klasskompis jag varit förtjust i förr. Började vår sexuella bana med avsugning på en promenad (2 dagar efter jag sugit av H:et)  När hans sambo jobbade en kväll bad han mig svänga förbi och ge honom en kyss. Kjol och troslös, slutade det med ett knull mot hans altanmöbler. Knullat sedan sensommaren. Han är sambo med 3 barn.
J:et. Mmm. Det är så att jag ligger med min chef. Han är min nya A. Han är en helt perfekt älskare. Snuskig, lång kuk, grov i mun och äventyrlig. Jag är hemligt kär. Knullat i snart 6 månader. Han är gift med 1 barn.
 
Detta var liten, som oftast, uppdatering från mig. Jag lovar att komma in igen med lite mer detaljerade situationer.
 

RSS 2.0