Har lite Ångest.

Över helgens sex.
Jag måste ta reda på vad som driver mig.

Igår på jobbet var det ett endaste hets.
B.et kom fram och sa att vi behövde prata.

Vi gick till omklädningen.

-Jag kan inte glömma helgen. Var det verkligen fyllesex?
-Ja. Det var det.
-Hm. Ok.

Han närmade mig och jag kunde känna spänningen som låg.
Han hade ju så galet underbar kuk.
Hans läppar nuddade mina.
Han hörde min flämtning och såg mina ögon slutas.

-Du vill känna mig igen va?
Sedan kysste han mig. Hans händer smekte upp mig mot väggen.
Han ledde bort mig mot Handikapptoaletten.
Inne där och reglad dörr, drog han upp min tröja. Lekte med sin tunga över mina bröst. Nafsade.
Det är alltid en startpunkt för mig.
Jag ville verkligen ha honom där och nu. Jag ville känna honom ha sex med mig igen.
Han reste sig upp och tog mina handleder, höll upp mina armar mot väggen. Höll fast mig. Kysste hetsigare.
-Du är sanslöst sexig..
Han släppte mina händer. Drog upp min kjol och ner mina trosor.
Hans fingrar letade sig till min ömma punkt. Han smekte där, lät sedan fingret känna efter om jag var redo.
Jag var redo.
Jag tror jag verkligen glömt hur stor han var.
Han satt på toaletten och jag stod på knä framför. Jag kunde inte ha den i munnen. Den är för grov och jag har rätt liten mun att gapa med.
Jag slickade och smakade så mycket jag kunde.
Han tog mig under armarna och lyfte upp mig. Ledde mig till att stå över honom.
Han tittade mig i ögonen medans jag grenslade.
-Åh... ÅH.
Jag har aldrig haft sex med så stor innan. Jo, han.
För att inte ha eller få ont, red jag sakta. Han hjälpte mig sakta.
Vi var tysta.
Fan vad jag är snuskig.
Ännu en gång knullar jag hemlig kuk. Ännu en gång någons sambo. Ännu en gång otrogen.
Mendans jag red smekte jag mig själv. Han lekte med mina bröstvårtor.
Jag kom först.
Då vill jag sluta. Jag var ju nöjd.
Då greppade han mig och drog ner mig fullt över honom. Han var djupt i mig. Jag gjorde inget mer. Han såg till att knulla färdigt för att få komma.
-Du skyddar dig va? sa han igen.
Sedan kände jag hans händer som krampade och hans andning blev hysteriskt hetsig. Hans tog mig hårdare och hårdare.
Jag vill skrika rakt ut att han gjorde illa mig. Han kom.
Jag lade armarna kring hans hals. Satt kvar.
Han andades häftigt fortfarande.
-Hur fan gick det här till? sa han.
Jag reste mig upp och tittade på honom.
-Ja.. hur?
Sedan sköljde jag av mig och han med.
-Vi får inte ha sex igen, sa jag.
-Jag vet. Svarade han.
Är vi överens om det?
-Har du varit med någon annan på jobbet?
-Men, nä
-Ok. Jag vill nog inte veta att du har sex med andra här. Jag kommer bara triggas igång till att vilja ha dig mer då.

Jag har knullat igen.
Helvete.

RSS 2.0