Saknaden

Är just nu större än någonsin.
Att få stå nära.
Se.
Smeka över hans underbart hårda kropp.
Klä av.
Känna hans varma nakna hud mot min.
Hans händer som smeker mig öm, medans han se på mig.
Hans händer kupade runt mitt ansikte, när han öm ser mig i ögonen och säger:
-Du är galet vacker.
Sedan börjar hans behandling.
Den behandlingen jag aldrig fått av någon annan.
Hans hans fingrar, tunga, smekningar...får mig att vibrera av ren lust.
Hans kännedom om när det är dags att sluta.
Känslan att känna honom tränga in i mig.
Vetskapen att det är förbjuden kärlek.
Känna när han rör sig i mig, djupt, sakta, hårt, ömt, retsamt. ALLT.
Höra honom njuta, jag hör hur han njuter, han berättar hur han njuter.
Jag njuter.
Jag smeker.
Vi kommer.
Utmattade ligger vi nära.
Smeker.
Kysser.
-Jag behöver dig i mitt liv, sa han i fredags efter vi älskat..
-Jag med, svarade jag.
Han tittade mig i ögonen..
-Jag älskar dig, jag älskar dig så det gör ont, det värker i mig, jag har dig med mig vart jag än är..
-Jobbigt? eller ok?..
-Det är galet jobbigt, men jag vet att det lönar sig när vi ses..jag vill inget annat än så här..men lämna mig inte, LÄMNA mig INTE!.

Jag kommer inte lämna han!
Han är min.
Han är bara min.
Om några timmar är han min igen..

Fan, fan..FAAN..

Kommentarer
Postat av: Done that

Det kunde varit jag för ett år sedan. Träffade en kvinna jag känt många år tidigare och som det redan då fanns en attration till. Vi började maila varandra, först ganska oskyldiga tankar, fantasier, erfarenheter. Dessa övergick ganska snart i väldigt detaljerade beskrivningar om vad vi skulle vilja göra med varandra. Detta ledde så småningom till att vi träffades, inledde ett förhållande (båda var gifta) och träffades små korta stunder när vi kunde. Jag känner igen så mycket av vad du skriver, av känslan, lusten. Av frustrationen över att inte få vara den enda i den personens liv, att dela någon man börjat älska.

Vi är idag båda två skilda och har börjat bygga upp ett liv tillsammans....

Så det kan gå...

2009-01-19 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0