Oj

Det var inte igår.

Här har det rullat på. Och knullats på.
Jo, senast igår. I hans säng. I förrgår mot bilen på en rastplats.

Har ni provat stått naken i mörkret. Kåt. Framåtböjd över en motorhuv med kuk i er och bilar åker ca. 20 meter därifrån?

Ser någon? Tänker någon svänga in?

Ingen har än. Men spänningen finns. Dom kan.

När en bil kommer, reser jag mig upp lite. Med hans kuk kvar i mig. Hans händer tar mina bröst, fingrarna nyper i bröstvårtorna, hårt. Sedan leker våra tungor med varandra. Jag smeker mig själv. Han bara fyller min fitta. Rör sig knappt.
DET är grymt.
Att få skrika ut varje brutal stöt han gör. Känna det intensiva juckandet, höra hur det daskar, höra hans djupa stön när han pulserar ut kladdet djupt i mig.
Står kvar med halvslak kuk i mig. Kysser min rygg. Låter mig få reflektera över situationen.
Den förbjudna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte dags att låta honom befrukta dig nu?

2009-12-03 @ 20:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0