Sommar och sol

Och kåt så det skriker.

D:et har nyss varit här, mitt på dagen. Sittandes på mitt köksbord fick jag största kuk i mig. Sittandes blir det trängre och förbannat underbart. Vi upptäckte det på krogen sist.
Längst in i baren satt jag och han stod framför mig, ingen anar mer än att vi står/sitter och pratar.
Med kjol och trosorna åt sidan fingerknullar han mig. Mitt i baren.
Knapparna på hans jeans öppnar upp för kuken att komma ut och nosa i fittan. Inget knullande, inget juckande.
Gnuggande i öppningen och in. Stilla.
Bara känslan.
Vi runkade tillsammans han till orgasm. Utanpå fittan kladdade han, ner på barstolen. På mina trosor.

-Gå och ta av dig dom. Jag vill veta att du går här ikväll utan trosor..

Gjorde det.
Porrigt värre var det och jag njöt varje sekund.

Nu är jag nöjd för dagen, så får vi se vad kvällern bjuder på.

Njut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tyckte din blogg var KANON tidigare i år!! Har inte vart här sen dess..men du har ju uppenbarligen problem gumman,, :( Tråkigt och jag beklagar..

2010-11-09 @ 21:01:49
Postat av: Erik

Wow!



Du är den mesta slyna jag hört talas om, jag har ändå träffat på några stycken, folk som knullar sin systers man, sin killes bästa vän, osv. men det här är elaborerat...



Låter skönt, jag skulle inte fixa det mentalt, är för mesig för det...Men hade jag träffat dig på krogen... hade jag nog fallit för trycket, jag älskar porr, snusk, det förbjudna, och inte minst, vackra kvinnor med vackra kroppar SOM VET att de är vackra, och gillar att visa upp sig, att porra...



Lycka till!



PS.

Jag har bamsekuk med...



:D

2011-01-24 @ 11:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0