Det är lite si och så

med mig och A.

jag har haft fullt upp. Vi har en fas där vi står lite still, inget nytt händer.
Jag avsätter då inte tid för att träffa honom.

Istället lyckades jag såklart gå på "bar" i Fredags.

Jag och en väninna satt och tog en öl med hennes 3 manliga vänner. 2 av dom känner jag väl.

1 av dom satt och smekte mig på benet under bordet. Jag satt och pratade rätt mycket med han och han verkligen flirtade vilt med mig. I mitt öra.

-Jag går mot toaletten. Kom, jag väntar där.

Jag flinade mest och tänkte inte mer på det. Förens efter 10 minuter då jag själv behövde gå dit.

Jag gör det jag ska och när man går ut från tjejernas passerar man herrarnas lite snett. Där stod han.
Han tog tag i mig drog mig nära och sa, följ med mig in här.

Jag protesterade lite lätt.

Han drog med mig in iallafall och väl låst dörr började kyssandet.
Jag verkligen vet att jag försökte halv fly undan, dock inte helhjärtat såklart.

-Vill du känna kuk?
-Det går inte, inte här.

Han drar ner mina strumpbyxor och trosor i ett svep. Smeker mig hetsigt och kysser djupt.

-Känn på mig, sa han.

-Mmm

-Vi måste gå ut, sa jag.

Då tog han tag i mig och drog mig mot toaletten, vände på mig och stötte in sig i mig. Sedan började han knulla.
Om jag någonsin nämnt innan att jag haft stora kukar, så kan jag säga att denna tog priset. Den var lång och smärtade lagomt ont. Egentligen för ont. På riktigt.

Jag reste mig upp i ett försök att avsluta det som påbörjats.
Han viskade och retade i örat och böjde mig ner och var i mig igen.

-Du vill ju detta, jag känner det.
-Mhmm..

Jag är sanslös.

Men ack så jävla fantastisk.

På att vara otrogen iallafall ;-)


Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe, du borde nästan skriva en bok! ;-) du skriver verkligen så att man ser allt framför sig och blir sugen själv!

2010-07-28 @ 11:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0