Många.

Kommentarer om det är sant det jag skriver? =)

-JA! det är 100% sant, äkta.

Eller man kanske inte säger 100% äkta när man reducerat tiden lite, jag vet inte. Men det är MER än vad jag egentligen skriver. Jag har inte orken att återge allt i detaljer. Utan plockar ut det nödvändigaste jag känner för att skriva.

Men händelserna sker. Fullt ut.

Detta är JAG.

Vardags uttråkade och kåta jag.

-Hej!

Vilka är ni?

Skriv gärna en kommentar om vilka ni är som läser min blogg. Hur ni kommit hit kanske?






Kommentarer
Postat av: Anonym

Kille med barn och sambo. Min hemliga och udda hobby är att göra kvinnor gravida. Endast gifta eller med sambo, älskar att tränga djupt in i en annan mans kvinna och känna hennes livmoder när jag fyller henne.

Efter så brukar jag sätta mig på en stol och betrakta tjejen där hon ligger med ett ihop rullat täcke under rumpan och tårna mot taket. Sex som ska resultera i barn slår allt och att dom vill göra dom med mig för att få snygga ungar är en grym egotripp.

2010-07-20 @ 23:16:33
Postat av: Haris

hej fan blev galet kåt av din blogg! hittade den via google, mejla gärna eller lägg till på msn så kan vi höras;)

2011-06-19 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0