Update

Jodå, jag gjorde det.
Snuskigt härligt så knullade jag alla 3 på olika sätt under en kväll.

Började med A.et och dusch med hets.            
Gick ner på knä och smakade på honom, smeker. Han ber mig ställa  mig på badkarskanten med 1 ben på varje sida. Sätter sig på knä och suger och slickar mig samtidigt som han fingerknullar hårt med 2 fingrar, han smeker mig i bak.

-Knulla dig här? säger han samtidigt som jag är nära att komma av hans tunga.
-Mm, får jag krystat fram

Han reser sig och vi kliver ur badet och han tar mig till soffan.

-Jag vill visa grannarna att vi knullar..

Hans soffa står mot fönstret och jag i den med armarna på fönsterbrädan. Känner hur han förbereder med ett finger med glid på. 2 fingrar. Sedan kuken, den drar han i botten och stannar så medans han ligger över mig rygg.

-Tror du dom vet att jag är i dig nu?
Jag är fokuserad på kuken och att slappna av. Jag känner hur han sakta rör sig ut igen, sedan knullar han mig. Hårt, stannar, långsamt, smeker, pratar.
Det är så skönt. Glömmer att kanske grannar ser, eller så är det därför det är extra skönt ikväll.

-Munnen eller djupt i stjärten?
-Stjärten. Jag skulle ju bli fylld i alla.

Högt stönandes kände jag hur kuken spände sig och pulserade ut sperman.

1 av 3

Ringde D.et som skulle skjutsa hem oss.
Avlämnad vän och vi åker mot mitt hus, kuken redan framplockad för hetsning. Stannar vid ängen 250 meter bort från mitt fönster.
-Ut, kom..
Han smeker min redan redo fitta. Vänder mig om och innan jag reagerat är han i mig. Tar om min höfter och pressar sig in, längre och längre.
Tar bak en hand för att stoppa honom, den är verkligen enorm.
Böjer sig fram och viskar:

-Där bor du, vad skulle din man säga om han visste du har min bamsekuk i fittan nu. Att du knullar för taxi hem. Gud vad jag älskar knulla dig, tänk om din man visste att du horar idag.  Åh, jag kommer nu.

-Kom, fyll mig, kom i mig.

Han kom i mig.

2 av 3

Hemma låg min man naken och sov. Jag kröp ner under täcker och började suga.
Utan problem fick jag honom att komma ner i halsen.

3 av 3

-------

Idag är han bortrest, så då fick B.et komma hit på kaffe, efter att jag skickat film på min nyrakade fitta och när jag onanerar.

Jag vill bli knullad på min mans sida av sängen. Det skedde med besked. Jag måste byta till äldre män, fy fan vad han är grym.
Han ville se mig onanera, så han satt på knä framför och runkade. Lät några fingrar knulla mig medans jag smekte.
Jag kom och han med, sprutandes på min fitta, på öppningen, droppade in kuken med kladd.
Han böjer sig över mig, nafsar på vägen upp lät i mina bröst.

B. sperma på min mans täcke.

-Upp i duschen!

-Sitt på toa. Sätter mig och han ställer sig framför. Böjer sig ner och börjar kyssa mig, samtidigt som han kissar på fittan, på speman på fittan, som rinner..
Jag hetsas  upp igen, det är verkligen upphetsande.
Han håller fram kuken framför munnen.

-Smaka. Saltdroppe slickar jag upp och han triggas igång och vill knulla min mun.
Han är i blindo av kåthet när han pratar kiss. Jag nästan kräks av kuken långt ner, det hetsar honom mer, hårdare, djupare. Brutalare.
 
Han kommer igen, just inträngd i stjärten känner jag hur han exploderar, otänjt gjorde det ont. Men underbart.

Alltid så jävla underbart.


Kommentarer
Postat av: Kåtan

Hej!



Snubblade in på din blogg och HERREJÄVLAR så porrig och härlig läsning!!

Synd du uppdaterar så sällan men å andra sidan blir allt värd väntan då det väl kommer nya inlägg.



Fortsätt på i samma stil!

puss från en avis Kåtan

2010-08-22 @ 15:54:30
Postat av: Bengt Nord

Gud vilken skönt härligt kåt slyna du är, skulle gärna vara en av dina stora hårda kukar som knullar dig sanslös.

Nyfiken på vem jag är? Gå in på Bodycontact.com

och min sida "69licks" (har mitt "nick" av en speciell anledning ;-)

Styva hälsningar

Bengt

2011-06-08 @ 15:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0