MajÅhMaj

Det var inte alls länge sedan jag gjorde ett inlägg, tyckte jag.

Tydligen har jag fel. Snart 1 år sedan sist.

Uppdatering?

A.et Knullar fortfarande.
C.et Har jag sagt till att vi måste sluta ligga.
D.et Har jag inte sett sedan jag var ut förra sensommaren.

A.et knullar exakt lika skönt som alltid. Han & jag är ett. Jag tror jag aldrig kommer vilja vara utan han & hans kuk. 

C.et, kompisens X. Han vart för beroendeframkallande med sitt sätt att knulla. Sådant är inte bra i längden. Jag är dock mycket taggad att slänga iväg ett SMS för att få ligga lite. 

Har lyckats knulla till det med någon annan dock :-S

Vem? Sambo med 1 barn. Mer? Ingen aning, vad skall vi kalla han? E.et känns långt bort, han var bara ett knull i skogen, mot ett träd i ren hets. Jag sög han, han satt på mig, han kom i mig och vi har inte setts sedan dess. Enkelt, hetsande och förbaskat slampigt. Alla rätt inprickat.
Han har mailat & vill träffas igen. Har lekt svåråtkomlig, inte svarat än.

Sedan har vi senaste knullet. Den 2:a på min arbetsplats. B.et är ju den första på jobbet. Han informerade ju även mig om att de pratar om att få knulla mig på jobbet. Hur det skulle vara.
F.et får han kallas, för ordningen i knull skull.
F.et ger mig bara spänningen egentligen, inte kuken eller något annat som ingen annan ger mig.
Han ger mig det förbjudna, otroheten.

Han är i ett förhållande, inga barn, inte sambo.

Vi började våran bana på personalfest i Maj. Vi stod och pratade över en cigg. Glada i Cider och öl, absolut. Sex är lätt att komma in på om man är i tristess i sitt liv, eller helt enkelt för kåt just här och nu. Sex vi kom in på.
Han frågade mig rakt ut.

-Har du varit otrogen under dina många år med samma man?
-Kanske, var mitt svar med ett flin.
-Ha, jag tror att du varit otrogen med 2, minst.
-Jasså..
Han kom upp närmare.
-Jag vill bli den 3:e.
-Haha, är det så?

Han mötte upp mina läppar i en kyss. Den gjorde han mycket bra. En utmärkt kyssare.

-Erkänn att du vill också.
-Mhmm..

Han ledde mig ner för altan, bakom ett förråd.

-Jag hittade innanför hans byxor. Lagom storlek, med större mått ollon. Längd = perfekt.
-Ahh..
Hans kyssar blev intensivare.
-Snälla, sug mig.
Sådant är jag inte så sen på att göra. Tyvärr fick jag inte göra det så länge. Han var nära.
Istället lät jag han vara och han fokuserade sig lite på mig. Försiktig. Lite trevande. Lite lamare än jag är van vid och egentligen tänder på.
Han slickade runt mina bröstvårtor. Nafsade inte. Kysste mig mer än någon annan.
Lite stressad eller rent nervös var han nog, för när han kände efter om jag var redo, så fick han bråttom.
Jag vände mig om mot förrådsväggen. Efter en stund kände jag hur han trängde in. Jag hörde hur han stönade. Stannade. Lät sig knulla igen. Stönade. Sedan drog han sig ur.

-Förlåt. Det är så jävla skönt så jag är påväg att komma. Jag måste sluta en stund.
-Gör inte det. Kom. Låt mig känna dig komma i mig..
-Åh..
Han var inte senbedd att stoppa in kuken igen och riva av de sista för att tömma sig i mig. Han stönade högljutt så om någon stått på altanen har dom hört.

-Fan.. fy fan, var hans ord medans han gled ur mig.

Jag vände mig om och log.

-Inte bra?
-För bra. Fan vad bra.

Det var till att ha lite krav tycker jag.
Vi har knullat i min bil efter det, och jag har sugit av honom på jobbet. På samma toalett B.et knullade av sig på mig.
Han har aldrig haft någon som tagit och svalt sperman. Jag vill ju gärna göra det. Det känns rätt avslutat på en avsugning att göra så.
Han har inte förstått att jag gillar det lite hårdare dock. Blir inte så fallet är han snart "F.et" lagt till arkiven.

Tjing sålänge.









Kommentarer
Postat av: M

Äntligen en uppdatering från dig :-) Vill gärna få veta mer om året som gått.

2011-06-25 @ 23:33:53
Postat av: buspojken

oh, du får mig att bli så nyfiken på dig. Älskar när människor bejakar sin sexualitet. Tänk om man kunde ha träffat på dig. kram

2011-10-11 @ 08:42:21
Postat av: Davrey

Hoppas du inte bor i Sollentuna

2011-10-11 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0