Ligga lite hit

Och dit.

Glömmer ofta min man i min otrohetsblogg.

Vi knullar. Från 2-6 gånger i veckan.
Han är bra på det han gör, han kan knulla rätt.

Varför äventyra ett vinnande koncept?

För det är så jäkla mycket mer spännande. Mer givande.

Jag gillar att få uppfylla fantasier. Jag vet att jag är ett bra knull. Jag ställer inga krav på efterspel. Jag är något de får se, fantisera och knulla, sedan gå hem till sin familjetrygghet.
Lika gäller ju mig. Jag går också hem.

Var och hetsade A.et till knull förra veckan. Sjukt bra, som vanligt. Gillar att hetsa till det grövsta. Till gränsen är nådd och jag inte kan göra annat än att få kuk. Frustrationen är enorm hos mina KK.n då. Påsättningen blir total.
Hård. Grovt.
Jag har fått det jag velat. De har fått känt sig manliga och dominanta. 1+1 är lycklig jag.

Hur kan det se ut i sängen?

Nakna. Hånglandes. Hetsandes.
När det är dags att tränga in, drar jag mig bort lite. Drar ut på det. Suger lite till. Kysser lite. Kuken nära att få komma in, drar jag mig bort igen.
Där uppstår en frustration. Mina händer blir fasthållna. Jag flyttar då höfter. Ingen får komma till.
När det är i ultimata skedet, tas rep fram. Jag är vänd. Mina händer är bundna bakom ryggen.
Jag får kuk. Där kuken hamnar helt enkelt.
Munnen. Ofta i munnen, djupt. Jag kan inte stoppa djupet. Munknullad.
En hand i håret och huvudet nertryckt i kudden får jag kuk. Jag får höra frustration, att jag får det jag förtjänar, att jag är en slampa. Dom vill att jag säger emot såklart. Del av leken.
Rapeplay light.
Sperman får jag munknullandes eller djupt knullandes.
Orgasm har jag fått oftast innan jag får kuk. Slickad, fistlekt eller med dildo.

Jag knullar olika kategorier av män. Alla kommer det tillbaka och vill igen.

Varför är ni män otrogna?

Idag ska jag betala av en skuld till D.et. Messade just att han behöver få knulla mig. Får se om jag får hit han. Han vill annars knulla mig nära mitt hus, när make är hemma. För att påminna mig om make när jag blir knullad av honom.
-Tänk om han visste vilken jättekuk du blir knullad av nu. Tänk om han visste att det är jag som knullar dig. Vet han om att du älskar stora kukar? Han har jobbat under min make och är min väninnas vän. Han har fantiserat om mig innan han lurade in mig på toaletten mot mina protester och vips, stod med kuken i mig.. full var jag och skönt var det. Har inte kunnat slutat sedan dess.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Bestämd

Fantastiskt blogg, om än sällan uppdaterad. Otrohet är det hetaste som finns, tyvärr kanske jag måste säga. Skulle vara trevligt att veta vad du fantiserar om när du sätter på din man!

Keep it up och återkom oftare till bloggen.

2011-11-23 @ 20:40:37
Postat av: Förbjuden Längtan

Läser din blogg OFTA, och känner igen mig!



Längtar tills nästa gång jag får till det med min Han <3

2011-12-27 @ 11:03:18
URL: http://[email protected]
Postat av: Fråga

Föreslår du att man ska göra som du och dra sig udan tills de binder en?

2012-01-14 @ 12:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0