God eftermiddag

Hoppas ni mår sådär vårigt underbart.
Här dröjer inte vårkänslorna. Det spritter i kroppen. Pulserar så härligt av känslor.

Knulla gör jag fortfarande.
A:et och jag firar 4 år, knullar varje vecka.
B:et har jag hånglat med på jobbet en dag i januari sist.
C:et lekte med mig för 2 veckor sedan senast i sin säng och i min soffa för 4 veckor sedan.
D:et fyllde hela fittan i Januari. Fulla på en toalett på krogen gör vi oss bäst.
E:ets fru var bortrest nu och han bad mig komma. Från okänt knull i skogen till okänt knull i hans lägenhet. Han knullar nödvändigt bra, så som jag vill ha det. Inget onödigt prat om ditt och datt.
F:et har liggfaktorn svalnat för. Det händer inte mer än nödvändigt.

Jag ska sätta mig imorgon och svara på lite frågor ni har lämnat i kommentarer genom tiderna.
Nu drar solen i mig!


Kommentarer
Postat av: Teltil

Åh! härligt ärlig, sexig och kul blogg! måste följas ;)

2012-08-07 @ 18:11:19
URL: http://teltil.blogg.se
Postat av: Cl4ud

jag älskar dina berättelser, din jävla slyna <3

2013-02-27 @ 23:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0